Zwroty i reklamacje sklepu internetowego JustNails.pl

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące Reklamacji i Zwrotów ❤️👇🏻

Napisz do nas na [email protected] i pomożemy rozwiązać problem❤️

Do 14 dni, jednak staramy się aby ten proces trwał tak krótko jak tylko to możliwe ❤️

Masz 30 dni na zgłoszenie zwrotu - licząc od dnia otrzymania zamówienia  i 14 dni na nadanie zwrotu od dnia zgłoszenia zwrotu 😊

Koszt wysyłki zwrotu pokrywa Klient - prosimy o odpowiednie zabezpieczenie paczki przed wysyłką ❤️

Aby wymienić zakupiony towar, dokonaj zwrotu produktu na powyższych zasadach i złóż na stronie nowe zamówienie ❤️

Jeśli potrzebujesz więcej informacji, zapoznaj się z poniższymi zasadami składania Reklamacji oraz dokonywania Zwrotów ❤️👇🏻

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 
    • pisemnie na adres firmy: JUSTNAILS GROBEL SP.K, ul. Łęczyńska 51D, 20-313 Lublin;
    • w formie elektronicznej na adres: [email protected];
    • lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 572 803 163.

Zachęcamy do skorzystania z naszego <formularza reklamacji>.

  1. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: 
    • numeru zamówienia;
    • informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
    • pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
    • lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    • danych kontaktowych składającego reklamację;
    • adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.  
  2. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?

  1. Masz 30 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. 
  2. Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:
    • pisemnie na adres: JUSTNAILS GROBEL SP.K., ul. Łęczyńska 51D, 20-313 Lublin;
    • w formie elektronicznej na adres: [email protected];
    • lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 572 803 163.
  3. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres: JUSTNAILS, ul. Łęczyńska 51D, 20-313 Lublin. 
  4. Celem nadania zwrotu możesz skorzystać z systemu wygodnezwroty.pl, korzystając z linku: https://wygodnezwroty.pl/justnails.
  5. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten <link_do_formularza>. 
  6. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania. 
  7. Niektóre Produkty nie podlegają zwrotowi np. Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach po otwarciu, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.
  8. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów. 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.

W razie pytań, napisz na nasz adres mailowy - z pewnością Ci pomożemy.

    Loading...